Top Guidelines Of کابینت های گلاس

Wiki Article

برند بودن ماچوب مزایای بسیاری برای مشتریان ایجاد می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کابینت‌های آشپزخانه، یکی از مواردی است که می‌تواند با ایجاد خطای دید در بیننده‌ها باعث شود شما تصورتان از فضا، تحت تاثیر قرار بگیرد.

چنانچه مشکلی برای روکش درب ها پیش بیایید، مثلاً روکش چروک شود یا ور بیایید (که احتمال آن بسیار ناچیز است)، روکش به صورت رایگان تعویض می شود.

اما نگران نباشید، امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک و نقلی موجود است که حتما می‌توانید از بین آن‌ها، مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

ترکیب رنگ کابینت‌های کرم رنگ با سایر رنگ‌ها مانند سفید یا قهوه‌ای تیره، حال و هوای خاصی به فضای آشپزخانه می‌دهد.

– در صورت عدم روکش در برابر رطوبت و حرارت آسیب پذیر می باشد

یکی از اجزای مهم کابینت آشپزخانه، درب کابینت می باشد، که بر اساس سبک معماری به کار رفته در آن به درب های کلاسیک و مدرن و بر کابینت آشپزخانه جزیره دار اساس متریال به کار رفته در ساخت به درب های ممبران، هایگلاس، چوبی و غیره تقسیم می شوند.

این نقش و نگارها یک نمونه‌ی زیبا از کابینت‌های طرح کلاسیک به شمار می‌روند.

– باز و بسته کردن زیاد آن سر و صدای زیاد تولید می کند و کلافه کننده است

صفحه‌ی سنگی روی کابینت به زیبایی هر چه بیشتر این مدل از کابینت‌ها اضافه کرده است.

بدیهی است هر چه مدل کابینت پیچیده‌تر باشد و از متریالی گرانقیمت‌تر ساخته شده باشد، قیمت تمام شده‌ی کابینت بیشتر خواهد بود.

از میان انواع مدل‌های کابینت آشپزخانه، کابینت‌های چوبی گران‌تر هستند چراکه چوب علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، کیفیت بسیاربالایی هم دارد.

اگر به منزل جدید نقل مکان می‌کنید و یا قصد دارید کابینت‌های قدیمی‌تان را نونوار کنید، می‌توانید به آلبوم مجازی آکس چوب سری بزنید و از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه با خبر شوید.

Report this wiki page